hamed nikgou
تماس با من
پروفایل من
نویسنده (های) وبلاگ hamed nikgou
آرشیو وبلاگ
      ماندگار (آنچه شما خواسته اید)
اهداف CRM نویسنده: hamed nikgou - ۱۱ آذر ۱۳۸٩

اهداف CRM
•    افزایش درآمد حاصله از فروش
•    افزایش میزان موفقیت در روابط با مشتریان
•    افزایش سود
•    افزایش میزان رضایت مشتریان
•    صرفه جویی در هزینه های اداری و بازاریابی و فروش
burnett;2001
•    بهبود فرآیند ارتباط با مشتریان واقعی
•    ارائه محصولات صحیح به هر مشتری
•    ارائه محصولات صحیح از طریق کانالهای صحیح به هر مشتری
•    ارائه محصولات صحیح در زمان صحیح به هر مشتری
با انجام این کارها،سازمانها باعث حفظ مشتری،اکتساب مشتری و سودآوری مشتری خواهند شد.
Swift;2001
•    سفارشی سازی
•    ارتباطات شخصی شده
•    حمایت(خدمات پس از فروش)
Galbreath & rogers;1999

هدف در CRM، مدیریت بر روابط با مشتریان است و فرض بر آن است که مشتریان نه فقط به دلیل محصول متمایز و منطبق با نیازهایشان بلکه به دلیل تعلق خاطر به روابطشان با عرضه کنندگان محصولات، از یک سازمان خرید می کنند.
به بیان دیگر، داشتن محصولات متمایز و منطبق با نیازهای مشتری شرط لازم است، ولی لزوما شرط کافی برای کسب و تداوم وفاداری مشتری نیست. شرط کافی داشتن روابط ماندگار با مشتری است. 

  نظرات ()
مطالب اخیر ویندوز 8 مارک زاکربرگ راند ۲ : فیس بوک و گوگل مهربان همچنان با هم رقابت می کنند گوگل مهربان و خدمت دیگر مکینتاش یا ویندوز نمایندگی اپل؟! مراکز اپل در شرق آسیا گوگل مهربان تقویم شمسی را اضافه کرد نگرانی کاربران ایرانی از عملکرد جدید گوگل مهربان مشکل سخن روی سیری شیرین زبان
دوستان من http://hamednikgou.com http://nikgou.blogspot.com/ سرگرمی آلامتو اخبار فناوری اطلاعات طراح قالب